هنوز زنده ام بی تو....... باورت میشود؟؟؟

㋡بفرمــــا تــو دمـــ در بــده㋡ hala boro paeein ...........................!!!!!!!!!!!!!!bodo ja namoni♥♥

خسته ام؛

خسته تر از آنی که خیانت کنم

تنهایم؛

تنها تر از آنی که عاشق شوم

 

به سلامتی اونایی که هم دل دارن هم معرفت

 

اما کسی رو ندارن...

 

به سلامتی اونایی که تک پرن و با هر آشغالی نمیپرن...

 

به سلامتی تلخی روزگار که خیلی چیزارو میشه خواست

 

اما نمیشه داشت...

 

به سلامتی اونایی که غرور دلشون له میشه

 

ولی به حرمت رفیقشون فقط خون دلشو میخورن وبه سلامتی تو عشقم

پرویز  ـ عزیزم دوستت دارم

 

 



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

قاصدک
ساعت23:25---17 خرداد 1392
قاصدک منتظر نظرات شماست تا دvمورد اونچه که شما دوست دارید با قلم خودش بنویسه

shaghayegh
ساعت14:31---11 بهمن 1391
akhey.ashkam dar omad.azizam bego ba che esmi linket konam

sara
ساعت2:39---25 شهريور 1391
سلام......داستان خیلی قشنگی بود.........لینکت کردم.....لینکم کن.....

فرناز
ساعت23:56---16 شهريور 1391
مرسی عسیس دلم منم می لینکمت....
قربونت!


استلا جون
ساعت16:16---7 شهريور 1391
چه داستان قشنگی....................!!

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت9:39---29 مرداد 1391
دعوتنامه :سلام.دوست عزیزم عید سعید فطر رو بهت تبریک میگم.یه مهمونی خودمونی تو وبم برگزار کردم که میخوام حتما حتما توش شرکت کنی چرا که همه ی لطفش به حضور شماست (درضمن مدیونی اگه نظر یادت بره )گلم مهمونی زیاد تجملی نیست به صرف چای و شیرینی هستش .البته عیدیت هم حاضره ...علاوه بر عیدی یه سورپرایز دیگه هم دارم که امیدوارم خوشحالت کنه...حتما حتما قدم رو چشم من بذار.بی صبرانه منتظرتم

حمیدجون
ساعت16:43---24 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری میشه منو لینک کنی اگه کردی مطمن باش منم زودلینکت میکنم به وبلاگم سر بزن چون مطلبهای جالبی گذاشتم وعکسهای عاشقانه وامو جدیدهست منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,ساعت 16:37 توسط arezoo| |


Design By : Susa Theme