هنوز زنده ام بی تو....... باورت میشود؟؟؟

㋡بفرمــــا تــو دمـــ در بــده㋡ hala boro paeein ...........................!!!!!!!!!!!!!!bodo ja namoni♥♥

دوستت دارم

 

دستهایم خالی شانه هایم پر از نیاز

قلبم تنهای تنها سهم من از عشق

 آوارگی در سرزمین عشق بود

گرچه در کنارم نیستی اما امروز

نیز مثل روزهای دیگر برایم روز عشق است.

گرچه مرا تنها گذاشتی و رفتی اما هنوز

در آسمان آبی عشق تنهای تنها پرواز میکنم

نام مقدس تو هنوز در قلبم است

  به یادت هستم و تنها مانده ام به عشق آمدنت

گرچه آمدنت خیالی بیش نیست اما

قلب خوش خیالم همیشه به تو امید دارد

سهم من از روز عشق قطره های اشکم است

هنوز هم عاشقم هنوز به عاشق بودنم

افتخار میکنم و با وجود اینکه نیستی نام تو

را از ته دل فریاد میزنم و میگویم

دوستت دارم عزیزم ( .... )

هر جا هستی صدای فریاد مرا بشنو 

و بدان که یک نفر در این دنیا

دیوانه وار دوستت دارد!

دستهایم سرد سرد

چشمهایم خیس خیس

دلم از دلتنگی ات پریشان است

و تنها آرزویم دیدن چهره ماه تو است!

هر جا که هستی بدان که دوستت دارم

و بدان که همیشه به عشق تو این زندگی

سخت را سخت تر از گذشته سپری میکنم.



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

Amin
ساعت13:32---19 تير 1391
سلام وبت خوشگله حاضری با من تبادل لینک کنی بیا به وبم بگو تا لینکت کنم

Amin
ساعت13:32---19 تير 1391
سلام وبت خوشگله حاضری با من تبادل لینک کنی بیا به وبم بگو تا لینکت کنم

ghasem
ساعت18:52---14 تير 1391
ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند کهصاحب الزمان می آید . . .
میلاد آقا امام زمان بر شما و خانواده محترم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت 12:17 توسط arezoo| |


Design By : Susa Theme